57
Pachetele au fost facute la schitul „Sfinţii Români” din Gradiştea de Munte de către voluntarii din judeţul Hunedoara si au fost transportate cu două masini de marfă şi remorcă. Mai greu a fost la vamă, dar cu ajutorul lui Dumnezeu am trecut cu bine. Drumul plin de gropi din Ucraina şi efortul depus nu i-au speriat pe voluntarii noştri, iar fapta lor le-a adus o satisfacţie aşa de mare, astfel încât, deşi erau frânţi de oboseală pe feţele lor se vedea o bucurie de nedescris.
x1
Am stat în satul volohilor două zile, timp în care ne-am jucat cu copiii, am cântat şi ne-am petrecut clipe frumoase împreună. Cu această ocazie am vizitat şi locul unde va fi viitorul centru social.
Câteva familii de volohi ne-au invitat să înnoptăm la ei, iar pentru a nu-i refuza ne-am împărţit astfel încât să stăm pe la fiecare. Sunt oameni foarte ospitalieri şi plini de dragoste, cei la care am stat. Pot spune că ne-am bucurat să ne cunoaştem, iar prezenţa noastră în casele lor i-a făcut să înţeleagă că nu sunt abandonaţi.
Coordonatoarea acţiunii a fost colega noastră Ioana Horvat din judeţul Hunedoara care şi-a luat angajamentul să ducă la bun sfârşit această acţiune. Cu implicarea fiecăruia care a contribuit cu câte ceva, totul a fost finalizat cu bine.
Le mulţumim tuturor care ne-au fost alături.
                                                                                                                                   Mariana Vârşan, Asociatia Dor de Vatra
23
31
39